Uhlazený redesign pro Black+Decker
February 02, 2014Jeden ze symbolů amerického DIY hnutí, výrobce kutilských nástrojů Black & Decker, představil nové logo, balení produktů a barevnou škálu. Zásah je natolik razantní, že se jedná spíše o rebranding značky než-li pouhý redesign. Rozhodnutí opustit takto zavedenou a zažitou značku muselo být ale vskutku těžké. Tato velká změna je v souladu s novým směřováním společnosti: modernější a více zaměřené na uživatele místo na technologie.
pokračovat ve čteníSi Scott vyšvihl skvělou typografii pro Grammy
January 01, 2014Čím jednodušší, tím lepší
June 06, 2013Asi jako většina lidí z reklamní branže, jsem velmi bedlivě sledoval pražskou návštěvu Kena Segalla, jakožto jednoho z blízkých spolupracovníků Steva Jobse. Zaujala mě řada věcí, ale nejvíce mě chytlo za srdce téma, které mě v posledních letech trápí čím dál více a tak jsem se rozhodl ho rozebrat a popsat z vlastního pohledu.
pokračovat ve čtení
Futurebrand rebrandovala ikonickou značku American Airlines
January 01, 2013Světově známá brandingová agentura Futurebrand vytvořila novou identitu pro American Airlines, ke které se americký dopravce odhodlal víceméně po 40ti letech. Rebranding přichází v důsledku velmi bouřlivých a složitých období pro American Airlines, jako bylo konkurzní ochrana v roce 2011 a také zvěsti o fúzi s jiným dopravcem.
pokračovat ve čteníeBay po 17ti letech redesignoval
September 09, 2012Po sedmnácti letech došlo k tomu co snad ani nikdo nečekal, že eBay konečně redesignuje své logo. Jako značka se eBay určitě zapsala do dějin a do jisté doby bylo logo velmi dobře fungující, nicméně posun více do korporátu byl již čirou nutností a značce nesmírně prospělo. Za sebe říkám ano, jedná se o velmi povedené řešení.
Je nejvyšší čas změnit patentové právo?
August 08, 2012Sleduji aktuální průběh patentového sporu mezi Applem a Samsungem. Když tak čtu popis jednotlivých patentů firmy Apple, tak mi to v několika případech přijde poněkud absurdní a ptám se, není patentové právo zbytečné nebo není nutné ho změnit?
pokračovat ve čtení